Share

AI: maak je organisatie next-gen.

7 april 2023

Je kunt er niet meer omheen: AI is overal. Van gepersonaliseerde reclames tot AI-kunst en van automatische data-analyses tot computergestuurde klantenservices. De vraag is nu: a) wat dat voor contentmarketing te betekenen heeft, en b) wat het voor je organisatie als geheel te betekenen heeft. Want dát er veel gaat veranderen is zeker. Hoe? Dat zochten wij allemaal voor je uit in onze whitepaper over AI. Een must-read voor next-gen professionals!

Hidde Zwiers
hidde@goldfizh.nl

Wat vind je in de AI-whitepaper?

In de whitepaper vind je natuurlijk alles over generative AI. Hoe werkt ChatGPT, wat kan je met Midjourney en hoe snel gaat de ontwikkeling van Runway? En wat moet je met al die anderen duizenden AI-tools? Maar ook alles over de impact op het marketingvakgebied en ook hoe het in de toekomst organisaties gaat vormgeven. We kijken daarom naar drie adaptiefases:

  • Quick wins: organisaties moeten snel de eerste toepassingen, zoals bijvoorbeeld ChatGPT, gaan implementeren in hun dagelijkse werk om zo op korte termijn de productiviteit en waarde van je diensten te verhogen.
  • Uitdagingen aangaan met AI: wat zijn processen waar een mooie inhaalslag gemaakt kan worden? Denk aan zaken als: leadgeneratie, churn verbeteren of teams upskillen.
  • Transformatie naar AI-native organisaties. En dat betekent dat AI een fundamentele rol speelt in de gehele bedrijfsvoering. En het de basis wordt waarop agencies als Goldfizh worden gebouwd en in een later stadium ook grote corporate organisaties.

Meer weten over deze story?

Hidde vertelt je graag meer over dit onderwerp.

Mail naar hidde@goldfizh.nl
Hidde Zwiers
Content lead