traineeship marketing & communicatie

Ben je net klaar met studeren, maar nog lang niet uitgeleerd? Ga aan de slag als trainee bij Goldfizh! In het traineeship marketing en communicatie leer je alles over campagnes, copywriting en arbeidsmarktcommunicatie. Daarnaast krijg je de kans je te specialiseren in UX, video, SEO of conversational design. Klinkt dit als het perfecte begin van je carrière? 

werken bij een marketingbureau

Werken bij Goldfizh, betekent werken bij een marketingbureau. En niet zomaar een marketingbureau… nee, het tofste bureau van Utrecht! Bij ons ga je aan de slag voor de tofste merken. Van a.s.r. tot Tempo-Team. The sky is the limit. Wil je iets nieuws proberen of heb je een goed idee? Het kan allemaal!

“Als trainee krijg ik bij Goldfizh de ruimte om mezelf te ontwikkelen in mijn eigen tempo. Ik werk aan een eigen project en aan projecten voor opdrachtgevers. Op deze manier maak ik kennis met de praktijk.”

– Nanne, UX-trainee

met deze studies kan je aan de slag als trainee

Ben jij gemotiveerd en zie je jezelf al helemaal zitten bij Goldfizh? Mooi! Dat is precies wat we zoeken in een trainee. Natuurlijk is een beetje achtergrondkennis van het vakgebied handig, maar het is absoluut geen must. Zolang je de juiste instelling hebt, leren we je de rest gewoon aan. Fijn toch? 

Hieronder een greep uit de studies waarmee mensen bij Goldfizh zijn begonnen:

  • Journalistiek;
  • Taal- en Cultuurstudies;
  • Neerlandistiek;
  • Communicatie;
  • Geschiedenis;
  • Antropologie;
  • (Commerciële) Economie;
  • Bedrijfskunde;
  • Food Innovation;
  • Creative Business;
  • CMD.

De invulling van de traineeship

Alles leren over marketing en communicatie? Top, dan is dit hét traineeship voor jou! In een half jaar leren wij je alles over marketing. Daarnaast kan je je specialiseren in UX-design, SEO-copywriting, digital marketing of conversation design. Zo begin je zelfverzekerd aan je carrière. 

Je start het traineeship in groepsverband. Samen met de andere trainees neem je deel aan cursussen en trainingen. Wel zo gezellig! En niet alleen samen, maar ook individueel is er alle ruimte om trainingen te volgen. Zo creëren we een traject dat perfect bij je past.

voor wie is dit traineeship? 

Afgestudeerd in de richting van marketing of communicatie, maar wil je nog wat extra specialiseren? Yessss, dan zijn we op zoek naar jou! Heb je geen passende of afgeronde opleiding? Ook dan kan dit traineeship perfect bij je passen. Wij geloven bij Goldfizh namelijk in kansen en gunnen dat iedereen!

waar kom je te werken? 

Je leert en werkt in ons prachtige kantoor in de Werkspoorkathedraal in Utrecht. Te midden van planten, een pingpongtafel en een heuse schommel! Wil je een keertje een andere setting? Geen probleem. Ga aan de slag bij de klant op kantoor, of ga lekker in de studio zitten! Het mag allemaal. 

Wat wij bieden?

Betaald krijgen om te leren; dat klinkt toch als dé droom? Tijdens het traineeship werk je vanaf dag één voor de tofste klanten, terwijl je daarnaast lekker blijft leren. En dat is niet het enige, een traineeship bij Goldfizh betekent ook: 

  • Een fijn startsalaris;
  • Trainingen in zowel soft skills als hard skills;
  • Samenwerken in een hecht en jong team (lees: teamborrels, etentjes en uitjes!);
  • Marketing, creatie, video of copy? Bij Goldfizh kan je alles leren!;
  • Veel kans op een vaste baan;
  • De vrijheid om je creativiteit te tonen;
  • De kans om mee te bouwen aan onze grote ambities! 

Denk jij nu: ‘Ik pas hier he-le-maal tussen?!’ 

Goldfizh?

Joehoe, dat zijn wij! Vanuit ons kantoor in de Werkspoorkathedraal in Utrecht creëren wij de tofste content en beste campagneplannen. Wij zijn van alle markten thuis: knallende video’s, webdesign, huisstijlen, SEO-teksten, advertising, campagnes, strategie: you name it!

Meer weten over Goldfizh? Hier lees je alles over ons! 

Open sollicitatie

Ben jij net als Goldfizh superveelzijdig en kan je geen keuze maken tussen de verschillende disciplines? Geen probleem! Stuur een open sollicitatie, dan kijken we samen welk team het beste bij je past. Ook als dat er meerdere zijn. Vul het formulier hieronder meteen in en wij nemen contact met je op!

Studentenbijbaan in Utrecht

Wij hebben ‘m voor je! Schrijf jij superleuk áltijd aan elkaar? Voel jij je als een (goud)vis in het water met Adobe-programma’s of vind je het maken van campagnes ge-wel-dig? Kom dan werken bij het tofste marketingbureau van Utrecht! Waarom? Omdat wij duizend keer meer bieden dan alleen een leuke bijbaan. 

Vul je cv alvast met een bijbaan waar je écht iets aan hebt. Want leren doe je nou eenmaal het beste in het werkveld. Zo weet je zeker dat je na je studie 1-0 voor staat. Zin om te scoren? Mooi! Check de vacatures hieronder, of stuur een open sollicitatie. 

Werken bij een marketingbureau

Kom jij het gezelligste team van Utrecht versterken? So-wie-so? Lekker! Dan kom je te werken in de dynamische wereld van het bureauleven. Jaa, je hoort het goed. Dit houdt in dat je voor veel verschillende opdrachtgevers werkt. Van a.s.r. tot Randstad; alles komt voorbij. 

Wat je voor al deze bedrijven precies gaat doen, hangt af van het type functie dat je wilt gaan beoefenen. Hieronder meer uitleg over de verschillende expertises binnen Goldfizh. Voel je je thuis bij meerdere afdelingen? Geen probleem! Wij doen niet aan hokjes. Geef het aan tijdens je sollicitatie en wij kijken met je mee naar de mogelijkheden. Samen fixen we het!

Bijbaan marketing

Meewerken aan de tofste campagnes? Dan zit je bij goed in de marketing! Hier worden de campagneplannen gesmeed. Moet er een product worden verkocht? Of kan de naamsbekendheid wel wat beter? They’re on it! Hier leer je alles over funnels en customer journeys. Wie weet zie jij jouw bedachte advertentie binnenkort wel schijnen op het bushokje waar je dagelijks langsfietst! 

Bijbaan communicatie/copywriter/content

Content maken, communiceren of copywriting is veel meer dan alleen een tekst schrijven. Bij Goldfizh zorg je er in deze discipline namelijk ook voor dat die vlotte teksten hoog terechtkomen in Google en schrijf je e-mails die mensen wel moeten openen. 

“Bij Goldfizh krijg ik de kans om veel te leren, fouten te maken én relevante werkervaring op te doen binnen een jong gemotiveerd team! En het is lekker flexibel, wat heel chill is naast studeren.”

– Maud (bijbaan copywriter) 

Bijbaan creatie

Zie jij jezelf als een heuse Adobe CC-guru, herken je met je ogen dicht nog het verschil tussen Arial en Helvetica én is whitespace je beste vriend? Dan voel je je zeker te weten thuis in ons designteam! Ontwikkel jezelf als young creative en leer van onze ervaren designers.

Bijbaan video

Altijd al willen weten hoe een greenscreen werkt? En lijkt op shoots gaan jou geweldig? In ons videoteam kan het allemaal! Als bijbaner in de videoproductie bedenk je de beste storyboards en help je mee tijdens de shoot. De kansen liggen voor het oprapen in dit creatieve team. Let’s go!

Bijbaan naast studie?

Bij Goldfizh hechten we waarde aan diversiteit; ook in studies. Wat je ook studeert, je kan bij ons terecht! Het enige wat je nodig hebt is een flinke dosis leergierigheid, ambitie en lef! Benieuwd naar de achtergrond van je toekomstige collega’s? Hieronder vind je een greep uit de studies: 

  • Journalistiek;
  • Taal- en Cultuurstudies;
  • Neerlandistiek;
  • Communicatie;
  • Geschiedenis;
  • Antropologie;
  • (Commerciële) Economie;
  • Bedrijfskunde;
  • Food Innovation;
  • Creative Business;
  • CMD.

Zo zie je maar: het maakt ons niks uit!

Wat wij bieden?

Geld. Natuurlijk. Waar heb je anders een bijbaan voor? Maar… dat is natuurlijk niet alles! Bij een bijbaan bij Goldfizh krijg je namelijk ook: 

  • Een topbedrijf op je cv voor in de toekomst;
  • Een flexibele week van minimaal 8 uur en maximaal ‘zoveel je wil’; 
  • Samenwerken in een hecht en jong team (lees: teamborrels, etentjes en uitjes!);
  • Marketing, creatie, video of copy? Bij Goldfizh kan je alles leren!;
  • De vrijheid om je creativiteit te tonen;
  • De kans om mee te bouwen aan onze grote ambities!

Al afgestudeerd? Dan ben je natuurlijk ook hartstikke welkom! Klik hier voor alle openstaande vacatures

Goldfizh?

Joehoe, dat zijn wij dus! Wij creëren de tofste campagnes, maken knallende video’s, designen websites, visualiseren huisstijlen, regelen advertising en tikken lekkere teksten waar Google wild van wordt. En dat alles vanuit ons gezellige kantoor in de Werkspoorkathedraal én onze vette greenscreenstudio in Utrecht.

Meer weten over Goldfizh? Hier lees je alles over ons! 

Open sollicitatie

Ben jij net als Goldfizh superveelzijdig en kan je geen keuze maken tussen de verschillende disciplines? Geen probleem! Stuur een open sollicitatie, dan kijken we samen welk team het beste bij je past. Ook als dat er meerdere zijn. Vul meteen het formulier hieronder in!

traineeship SEO en copywriting

Ben jij een starter en kan je niet wachten om bij een marketingbureau aan de slag te gaan? Doe jij niks liever dan schrijven en wil je het liefst elke dag toffe content maken voor grote merken zoals UMC Utrecht, Randstad, a.s.r. Vitality en Tempo-Team? Stoom jezelf in korte tijd klaar om als allround copywriter de arbeidsmarkt op te gaan. Hoe? Met het traineeship SEO en copywriting! Als trainee dompelen wij je in 6 maanden helemaal onder in de digitale copy- en marketingwereld. Jezelf ontwikkelen bij een creatief en digitaal marketingbureau met generatiegenoten? JA?! Top! Lees dan snel verder.

Wie wij zoeken

Je bent analytisch, energiek en hebt lef! Als trainee SEO en copywriting werk je een half jaar aan je skillset en je persoonlijke ontwikkeling. Leren en doen staan centraal. Wij stomen je klaar als echte digital copywriter en leren je alles wat je tijdens je studie hebt gemist. Wat we van jou verwachten? Je denkt in kansen, bent een aanpakker en hebt een ontzettende drive om te leren. Zoals wij altijd zeggen: ‘Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!’

Hoe ziet een dag als trainee SEO en copywriting eruit?

Als SEO trainee kom je in #TeamCopy! In een half jaar verbreden we je kennis van copywriting: van social advertising tot SEO & van interim en interviews tot strategie en planning. We showen jou alle aspecten van het marketingvak. Als copywriter schakel jij tussen #TeamMarketing, #TeamVideo en #TeamCreatie. De ene dag ben je met een SEO-scan bezig en het andere moment zit je vol in een monsterblog.

JIJ

  • Bent starter en snel beschikbaar;
  • Hebt een afgeronde hbo- of wo-studie;
  • Hebt lef en houdt van aanpakken;
  • Denkt in kansen!;
  • Wordt blij van alles wat met online marketing te maken heeft;
  • Bent een half jaar beschikbaar om fulltime het traineeship SEO en copywriting te volgen.

DIT KRIJG JE VAN ONS

  • Een fijne vergoeding;
  • Een hecht en jong team (lees: teamborrels, etentjes en uitjes!);
  • Grote kans op een baan als digital copywriter bij Goldfizh;
  • Meewerken aan mooie campagnes en projecten bij toffe klanten;
  • Leren van ervaren marketingspecialisten;
  • Training, coaching en begeleiding waardoor je je snel ontwikkelt;
  • De ruimte om je eigen creativiteit en skills te tonen.

Zin om samen met ons te werken aan je ontwikkeling? Stuur dan hieronder een berichtje met jouw CV, portfolio & motivatie. Zien wij een match? Dan kan het snel gaan.

GOLDFIZH?

Dat zijn wij dus! Wij fixen dingen, geven kleur aan de online aanwezigheid van organisaties en draaien hele toffe marketingcampagnes voor veel verschillende klanten. En een beetje snel graag! Wij creëren campagnes, maken video’s, designen websites, visualiseren huisstijlen, tikken teksten en regelen advertising op een manier waar Google heel erg blij van wordt. 

Good to know: bij Goldfizh werken jonge digital talenten en ervaren marketingspecialisten samen. Hierbij wordt de kennis en ervaring van de specialisten gecombineerd met jouw frisse blik en online denken. Zo kunnen we elkaar goed aanvullen en blijven van elkaar leren! En dat allemaal vanuit de flitsende Werkspoorkathedraal inclusief pingpongtafel, voetbaltafel, een bar van 6 meter en Inspirational Fridays.

→ Check dit als je meer over Goldfizh wilt weten.

DE VERVOLGSTAPPEN

Je hebt gesolliciteerd en nu?

  • Wij bekijken je cv en motivatie en geven een reactie;
  • Eerste kennismaking: we nodigen je uit voor een gesprek met twee van onze collega’s om elkaar beter te leren kennen; 
  • Zijn we beide nog steeds enthousiast dan vragen we je een korte digitale opdracht te maken en mee te nemen naar je tweede kennismaking;
  • Tweede gesprek: tijdens je tweede gesprek presenteer je de uitwerking van de opdracht;
  • Nog steeds blij? Het is een match! We doen je een aanbod. Akkoord? Dan gaan we alles in orde maken voor jouw start bij Goldfizh.

Dit worden jouw nieuwe collega’s bij #TeamCopy

junior SEO-specialist

Wil jij werken bij een creatief en digitaal marketingbureau met andere digital natives? Als junior SEO-specialist kom je terecht in #TeamCopy. Hier werk je met meerdere fizhjes aan de beste sitestructuur, de lekkerste teksten, SEO-scans en contentstrategieën. Alles om Google en de klant blij te maken! Heb jij tot 2 jaar ervaring met SEO en kan jij niet wachten om jezelf te ontwikkelen bij een jong en creatief marketingbureau? Top! Lees dan snel verder.

wie wij zoeken

Jij bent een echte aanpakker, analytisch, positief ingesteld en duikt graag de data in. Jij luistert naar de wensen van opdrachtgevers en gaat daarmee aan de slag. Zoekmachines updaten regelmatig hun algoritme, jij houdt de laatste trends oplettend bij en deelt jouw bevindingen met de rest van het team. Ook denk je proactief mee om tot een tof eindproduct te komen. Denk jij JA dit ben ik? Dan ben jij misschien wel de vis die we zoeken!

hoe ziet een dag als SEO-specialist eruit?

Als SEO-specialist zijn jouw taken iedere dag anders. Jij schrijft en analyseert voor de tofste projecten, zoals UMC Utrecht, Randstad, a.s.r. Vitality en Tempo-Team.

Van het schrijven van een superinhoudelijke SEO-pagina tot het optimaliseren van een website en van geoptimaliseerde pagina’s monitoren tot het uitdenken van een nieuwe sitestructuur. Alles om Google blij te maken!

Zoekwoordenonderzoek? On it! Monsterblog? Got it! Contentstrategie? Check! Bovendien ken jij de Nederlandse spelling als je broekzak: schrijf je antiaanbaklaag met of zonder streepje en is het nou social media strategie of socialmediastrategie…? Jou hoeven we niks uit te leggen.

jij:

  •        Bent enthousiast, positief en creatief;
  •        Combineert een creatieve schrijfstijl met de SEO-richtlijnen;
  •        Snapt marketing en vindt het leuk om mee te denken over campagnes;
  •        Wordt blij van data;
  •        Switcht moeiteloos van tone of voice;
  •        Bent een echte interpunctieheld en haalt zonder spelfouten de deadline;
  •        Luistert naar de wensen van klanten en komt zelf ook met ideeën;
  •        Denkt in kansen en hebt lef;
  •        Bent kritisch over eigen werk en dat van anderen;
  •        Hebt tot 2 jaar ervaring met SEO en schrijven;
  •        Hebt minimaal hbo werk- en denkniveau;
  •        Bent bereid om ook als interimmer bij onze klanten te werken.

dit krijg je van ons!

  • Een fijn salaris;
  • Een hecht en jong team (lees: teamborrels, etentjes en uitjes!);
  • Verantwoordelijkheid voor mooie projecten van de opdrachtgever;
  • Samenwerken met ervaren marketingspecialisten;
  • Vakinhoudelijke trainingen van experts, teamtrainingen en trainingen gericht op je persoonlijke ontwikkeling;
  • Een interne coach die je helpt bij je loopbaanontwikkeling en het opstellen van een persoonlijk ontwikkelplan;
  • Een lidmaatschap bij a.s.r. Vitality waarmee je leuke cadeau’s verdient door te bewegen;
  • Wekelijks sporten met personal trainer Marloes en je collega’s;
  • Sportieve uitjes en challenges;
  • Een ‘work hard, play hard’-mentaliteit;
  • Ruimte voor eigen initiatief en veel verantwoordelijkheden;
  • De vrijheid om creativiteit en skills te tonen;
  • De kans om mee te bouwen aan een bureau met grote ambities.

het leukste aan deze functie:

“Klanten kunnen verrassen en blij maken met een goed presterende website!”

– Fleur

Elke dag is anders (cliché wow). Maar het is zo! Ik vind het heel leuk om elke keer weer een andere tone of voice en schrijfstijl onder de knie te krijgen.”

– Marike

“De veelzijdigheid! Met fantastische creatievelingen, denkers en doeners mogen samenwerken aan verschillende projecten.”

– Annebel

goldfizh?

Dat zijn wij dus! Een combinatie van ervaren marketingspecialisten en jonge digitale talenten. Wij fixen dingen, geven kleur aan de online aanwezigheid van organisaties en draaien hele toffe marketingcampagnes. En een beetje snel graag!

Samen met the new generation (jij dus!) creëren we campagnes, maken we knallende video’s, designen we websites, visualiseren we huisstijlen, regelen we advertising en tikken we vlotte teksten waar Google blij van wordt. En dat allemaal vanuit de toffe Werkspoorkathedraal, inclusief pingpongtafel, voetbaltafel, 6-meter lange bar en Inspirational Fridays (lees: vrijmibo’s)!

→ Check dit als je meer over Goldfizh wilt weten.

Zin om samen met ons mooie projecten op te zetten? Stuur ons dan hieronder een berichtje met jouw cv, een motivatiebrief en voorbeelden van eigen SEO- en schrijfwerk. Wees lekker creatief en show us what you’ve got!

Dit worden jouw nieuwe collega’s bij #TeamCopy

content marketeer

Wil jij werken aan de tofste projecten voor UMC Utrecht, Randstad, a.s.r. Vitality en Tempo-Team? Als content marketeer werk je aan de lekkerste teksten, campagneplannen en contentstrategieën. Heb jij minimaal 2 jaar ervaring met contentmanagement, schrijven, communicatie, social media of contentmarketing? En kan jij niet wachten om jezelf te ontwikkelen bij een jong en creatief marketingbureau? Top! Lees dan snel verder.

wie wij zoeken

Jij hebt een brede kijk op content, bent een echte aanpakker, dolenthousiast en positief ingesteld. Jij luistert naar de wensen van opdrachtgevers en gaat daarmee aan de slag. Jij krijgt energie van samen mooie dingen maken. Ook denk je proactief mee om tot een tof eindproduct te komen. Denk jij JA dit ben ik? Dan ben jij misschien wel de vis die we zoeken!

hoe ziet een dag als content marketeer eruit?

Afhankelijk van je skills kan jij alle kanten op! Van een contentstrategie opstellen tot een reeks SEO-blogs schrijven. Of misschien adviseer jij de klant wel om te starten met Pinterest. Als content marketeer ben jij dagelijks met content bezig en weet welk kanaal je wanneer in moet zetten en wat voor soort content daar het best bij past! Op het ene moment schrijf je social ad copy en op het andere moment werk je een campagneplan uit.

jij:

  • Bent enthousiast, positief en creatief;
  • Hebt lef en denkt altijd een stapje verder hoe je content in kan zetten;
  • Snapt marketing en vindt het leuk om mee te denken over campagnes;
  • Bent een echte interpunctieheld en haalt zonder spelfouten de deadline;
  • Kent alle zoekmachines en socialmediakanalen;
  • Luistert naar de wensen van klanten en komt zelf ook met ideeën;
  • Bent kritisch over eigen werk en dat van anderen;
  • Hebt minimaal 2 jaar ervaring met contentmarketing, social media, schrijven of communicatie;
  • Hebt minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • Bent bereid om ook als interimmer bij onze klanten te werken.

dit krijg je van ons!

  • Een fijn salaris;
  • Een hecht en jong team (lees: teamborrels, etentjes en uitjes!);
  • Verantwoordelijkheid voor mooie projecten van de opdrachtgever;
  • Samenwerken met ervaren marketingspecialisten;
  • Vakinhoudelijke trainingen van experts, teamtrainingen en trainingen gericht op je persoonlijke ontwEen lekker salaris;
  • Een hecht en jong team (lees: teamborrels, etentjes en uitjes!);
  • Een fijne plek in onze gezellige vissenkom;
  • Vakinhoudelijke trainingen van experts, teamtrainingen en trainingen gericht op je persoonlijke ontwikkeling;
  • Een interne coach die je helpt bij je loopbaanontwikkeling en het opstellen van een persoonlijk ontwikkelplan;
  • Een lidmaatschap bij a.s.r. Vitality waarmee je leuke cadeau’s verdient door te bewegen; 
  • Wekelijks sporten met personal trainer Marloes en je collega’s;
  • Sportieve uitjes en challenges;
  • Een ‘work hard, play hard’-mentaliteit;
  • De ruimte om je eigen creativiteit en skills te laten zien;
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid.

het leukste aan deze functie:

“De veelzijdigheid! Ik vind het heel leuk om naast marketing ook echt betrokken te zijn bij het schrijven van creatieve en SEO-proof teksten. Geen dag is hetzelfde en daar leer je ontzettend veel van!”

– Anique

“Diversiteit. Geen enkele dag is hetzelfde. Creatie, copy, marketing, als content marketeer doe je het allemaal. Juist door de combinatie hiervan heb ik ontzettend veel plezier in mijn functie!”

– Julia

goldfizh?

Dat zijn wij dus! Een combinatie van ervaren marketingspecialisten en jonge digitale talenten. Wij fixen dingen, geven kleur aan de online aanwezigheid van organisaties en draaien hele toffe marketingcampagnes. En een beetje snel graag!

Samen met the new generation (jij dus!) creëren we campagnes, maken we knallende video’s, designen we websites, visualiseren we huisstijlen, regelen we advertising en tikken we vlotte teksten waar Google blij van wordt. En dat allemaal vanuit de toffe Werkspoorkathedraal, inclusief pingpongtafel, voetbaltafel, 6-meter lange bar en Inspirational Fridays (lees: vrijmibo’s)!

→ Check dit als je meer over Goldfizh wilt weten.

Zin om samen met ons mooie projecten op te zetten? Stuur ons dan hieronder een berichtje met jouw cv, een motivatiebrief en voorbeelden van eigen werk. Wees lekker creatief en show us what you’ve got! Dat moet voor jou als content marketeer een eitje zijn. 😉

Dit worden jouw nieuwe collega’s bij #TeamMarketing

copywriter (tekstschrijver)

Wil jij werken bij een creatief en digitaal marketingbureau met andere getalenteerde schrijvers en marketeers? Top! Wij zoeken naar een digital copywriter die scherp is, creatieve invalshoeken bedenkt en graag samen met anderen meebouwt aan fantastische merken, zoals: UMC Utrecht, Randstad, a.s.r. Vitality en Tempo-Team!

Als copywriter kom je terecht in #TeamCopy. Hier werk je met meerdere toppers aan de lekkerste teksten, campagneplannen en contentstrategieën. Heb jij tot 2 jaar schrijfervaring en kan jij niet wachten om jezelf te ontwikkelen bij een jong en creatief marketingbureau? Dan hebben wij een supermatch! Lees snel verder.

Wie wij zoeken

Jij bent een echte aanpakker, dolenthousiast, positief ingesteld en maakt van elke tekst iets creatiefs. Jij luistert naar de wensen van opdrachtgevers en gaat daarmee aan de slag. Jij krijgt energie van samen mooie dingen maken. Ook denk je proactief mee om tot een tof eindproduct te komen. Denk jij JA dit ben ik? Dan ben jij misschien wel de vis die we zoeken!

Hoe ziet een dag als digital copywriter eruit?

Van een superinhoudelijke SEO-pagina tot het bedenken van een oneliner voor een nieuw A-merk en van een social post tot het uitwerken van een campagneplan. Als copywriter zijn jouw taken iedere dag anders.

Catchy naam? On it! Sprekende metafoor? Got it! Leuke woordgrap? Check! Bovendien ken jij de Nederlandse spelling als je broekzak: schrijf je antiaanbaklaag met of zonder streepje en is het nou social media strategie of socialmediastrategie…? Jou hoeven we niks uit te leggen.

Jij:

  • Bent enthousiast, positief en creatief;
  • Combineert een creatieve schrijfstijl met de SEO-richtlijnen;
  • Snapt marketing en vindt het leuk om mee te denken over campagnes;
  • Wordt blij van zowel korte als lange teksten schrijven;
  • Switcht moeiteloos van tone of voice;
  • Bent een echte interpunctieheld en haalt zonder spelfouten de deadline;
  • Luistert naar de wensen van klanten en komt zelf ook met ideeën;
  • Denkt in kansen en hebt lef;
  • Bent kritisch over eigen werk en dat van anderen;
  • Hebt tot 2 jaar schrijfervaring (het liefst in de journalistiek);
  • Hebt minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • Bent bereid om ook als interimmer bij onze klanten te werken;
  • Houdt ervan om in teamverband aan projecten te werken;
  • Werkt het liefst op kantoor.

Dit krijg je van ons!

  • Een fijn salaris;
  • Een hecht en jong team (lees: teamborrels, etentjes en uitjes!)
  • Verantwoordelijkheid voor mooie projecten van de opdrachtgever;
  • Samenwerken met ervaren marketingspecialisten;
  • Vakinhoudelijke trainingen van experts, teamtrainingen en trainingen gericht op je persoonlijke ontwikkeling;
  • Een interne coach die je helpt bij je loopbaanontwikkeling en het opstellen van een persoonlijk ontwikkelplan;
  • Een lidmaatschap bij a.s.r. Vitality waarmee je leuke cadeau’s verdient door te bewegen; 
  • Wekelijks sporten met personal trainer Marloes en je collega’s;
  • Sportieve uitjes en challenges;
  • Een ‘work hard, play hard’-mentaliteit;
  • Ruimte voor eigen initiatief en veel verantwoordelijkheden;
  • De vrijheid om creativiteit en skills te tonen;
  • De kans om mee te bouwen aan een bureau met grote ambities.

Het leukste aan deze functie:


“Klanten kunnen verrassen en blij maken met originele teksten!”
– Fleur

Elke dag is anders (cliché wow). Maar het is zo! Ik vind het heel leuk om elke keer weer een andere tone of voice en schrijfstijl onder de knie te krijgen.”
– Marike

“De veelzijdigheid! Met fantastische creatievelingen, denkers en doeners mogen samenwerken aan verschillende projecten.”
– Annebel

Goldfizh?

Dat zijn wij dus! Een combinatie van ervaren marketingspecialisten en jonge digitale talenten. Wij fixen dingen, geven kleur aan de online aanwezigheid van organisaties en draaien hele toffe marketingcampagnes. En een beetje snel graag!

Samen met the new generation (jij dus!) creëren we campagnes, maken we knallende video’s, designen we websites, visualiseren we huisstijlen, regelen we advertising en tikken we vlotte teksten waar Google blij van wordt. En dat allemaal vanuit de toffe Werkspoorkathedraal, inclusief pingpongtafel, voetbaltafel, 6-meter lange bar en Inspirational Fridays (lees: vrijmibo’s)!

→ Check dit als je meer over Goldfizh wilt weten.

Zin om samen met ons mooie projecten op te zetten? Stuur ons dan hieronder een berichtje met jouw cv, een motivatiebrief en voorbeelden van eigen schrijfwerk. Wees lekker creatief en show us what you’ve got! Dat moet voor jou als digital copywriter een eitje zijn. 😉

Dit worden jouw nieuwe collega’s bij #TeamCopy

stage copywriter/tekstschrijver

Zoek jij een stage waarbij je lekker veel mag schrijven en elke dag bezig bent met de tofste content voor grote merken zoals UMC Utrecht, Randstad, a.s.r. Vitality en Tempo-Team? Studeer jij aan een media-, marketing- of communicatieopleiding en heb je zin om de grootste groeispurt van je leven te maken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Lees snel verder.

Wie wij zoeken

In onze vissenkom maken we graag ruimte voor een enthousiast en gedreven fizhje. Wij zoeken een student die van elke tekst leesvoer maakt. Je luistert goed naar de wensen van onze opdrachtgevers en gaat daar met frisse energie mee aan de slag. En daar helpen we je daar graag bij.

Bij Goldfizh krijg je namelijk de mogelijkheid om ontzettend veel te leren. Je loopt stage bij #TeamCopy als tekststagiair maar de teams: #Video, #Marketing en #Creatie staan ook te popelen om van jou een dikke vette vis te maken. Jij bent dus lekker flexibel en houd van afwisseling!

De Nederlandse spelling is voor jou een eitje. Schrijf je antiaanbaklaag met of zonder streepje en is het nou social media strategie of socialmediastrategie…? Jou hoeven we niks uit te leggen.

Je bent dus lekker leergierig, sociaal en kritisch op je eigen werk en dat van anderen. Heb jij in deze tekst een spelfout ontdekt? Dan zoeken we jou! Oh en btw, ben je op zoek naar een afstudeerstage? No problemo! Dat kan ook.

Digital marketing agency Goldfizh?

Dat zijn wij dus! Een combinatie van ervaren marketingspecialisten en jonge digitale talenten. Wij fixen dingen, geven kleur aan de online aanwezigheid van organisaties en draaien hele toffe marketingcampagnes voor onder andere UMC Utrecht, Randstad, a.s.r. Vitality en Tempo-Team. En een beetje snel graag!

Samen met the new generation (jij dus!) creëren we campagnes, maken we knallende video’s, designen we websites, visualiseren we huisstijlen, regelen we advertising en tikken we vlotte teksten waar Google blij van wordt. En dat allemaal vanuit de toffe Werkspoorkathedraal, inclusief pingpongtafel, voetbaltafel, 6-meter lange bar en Inspirational Fridays (lees: vrijmibo’s)!

→ Check dit als je meer over Goldfizh wilt weten. Of stalk ons Instagram-account @goldfizhmarketing, zo zie je wat we allemaal uitspoken!

Ben jij onze nieuwe stagiair digital copywriting?

Wij zoeken een tekststagiair die: 

  • Blij wordt van het schrijven van onderscheidende blogs, social posts en nieuwsbrieven;
  • Als motto heeft: ‘niet lullen, maar poetsen’;
  • Zonder spelvouten de detlijn haald;
  • Een media- of communicatieopleiding volgt;
  • Kritisch is over eigen werk en dat van anderen;
  • Beschikbaar is voor minimaal 3 maanden.

EN DIT KRIJG JE VAN ONS! 

  • Een lekkere stagevergoeding;
  • Een jong, dynamisch gen-z powered team; 
  • Een fijne plek in onze gezellige vissenkom;
  • Wekelijks sporten met personal trainer Marloes en je collega’s;
  • Sportieve uitjes en challenges;
  • Een work hard, play hard-mentaliteit;
  • De mogelijkheid veel te leren en ervaring op te doen;
  • De ruimte om je eigen creativiteit en skills te laten zien. 

Ready for some action? Stuur dan hieronder een berichtje met jouw CV & motivatie. Wie weet ben jij onze nieuwste Goldfizh!

Dit worden jouw nieuwe collega’s bij #TeamCopy

bijbaan marketing en communicatie

Bijverdienen én leren in de marketing en communicatie! 

Doe jij iets met taal? En wil jij je cv alvast vullen? Laat dat horecabaantje lekker voor wat het is en kom werken bij ons marketingbureau in Utrecht! Wij zoeken een parttime tekstschrijver die naast de studie zo’n 8 à 12 uur beschikbaar is. Van korte tot lange teksten: jij bouwt gewoon mee aan fantastische merken, zoals UMC Utrecht, Randstad, a.s.r. Vitality en Tempo-Team!

In het kort: 

  • Communicatieopleiding, journalistiek of taalstudie;
  • Veel afwisseling in je (schrijf)werk; 
  • Werken in een jong team;
  • Veel ontwikkelingsmogelijkheden!

hoe ziet een dag als tekstschrijver eruit?

Bij ons werk je met meerdere toppers aan de lekkerste teksten, social copy, nieuwsbrieven, campagneplannen of contentstrategieën. Jij typt elke dag weer iets anders!  

Catchy naam? On it! Sprekende metafoor? Got it! Leuke woordgrap? Check! Als copywriter ben je de ene dag bezig met een monsterblog en het andere moment schrijf je een script voor een nieuwe explainer. 

wat verwachten wij van een parttime tekstschrijver? 

  • Je volgt een communicatieopleiding, taalstudie of journalistiek (hbo of wo);
  • Je bent een interpunctieheld die zonder spelfouten de deadline haalt;
  • Je bent minimaal 8 à 12 uur per week beschikbaar;
  • Je werkt graag in teamverband aan projecten;
  • Je werkt het liefst op kantoor;
  • De volgende eigenschappen:
    • Lef. Jij durft in het diepe te springen, te vallen en samen met ons weer op te staan. 
    • Frisse blik. Jij denkt verder dan de opdracht, zit vol nieuwe ideeën en komt met verbeteringen.  
    • Verantwoordelijkheid. Jij pakt de regie over je werk. Alleen zo blijf je groeien. 
    • Enthousiasme! Jij hebt zin om alles te geven. Veel te leren, jezelf te ontwikkelen en te groeien tot de allerbeste copywriter! 

dit krijg je van ons!

  • Geld; 
  • De kans om een goed cv op te bouwen;
  • Een hecht en jong team (lees: teamborrels, etentjes en uitjes!);
  • De vrijheid om je creativiteit te tonen;
  • De kans om mee te bouwen aan onze grote ambities!

goldfizh?

Dat zijn wij dus! Een combinatie van ervaren marketingspecialisten en jonge digitale talenten. Wij fixen dingen, geven kleur aan de online aanwezigheid van organisaties en draaien hele toffe marketingcampagnes. 

Samen met the new generation (jij dus!) creëren we campagnes, maken we knallende video’s, designen we websites, visualiseren we huisstijlen, regelen we advertising en tikken we vlotte teksten waar Google blij van wordt. En dat allemaal vanuit de toffe Werkspoorkathedraal in Utrecht. Ons superfijne kantoor met pingpongtafel, voetbaltafel, schommel, 6-meter lange bar en Inspirational Fridays (lees: vrijmibo’s)! En nee, geen vissenkom. 😉

Meer weten over Goldfizh? Hier lees je alles about us! 

het leukste aan deze functie:

“Klanten kunnen verrassen en blij maken met originele teksten!” – Fleur

Elke dag is anders (cliché wow). Maar het is zo! Ik vind het heel leuk om elke keer weer een andere tone of voice en schrijfstijl onder de knie te krijgen.” – Marike

“De veelzijdigheid! Met fantastische creatievelingen, denkers en doeners mogen samenwerken aan verschillende projecten.” – Annebel

dit worden jouw nieuwe collega’s bij #teamcopy

solliciteer! 

Zin om lekker bij te verdienen naast je studie en tegelijkertijd al een cv op te bouwen? Stuur ons dan hieronder een berichtje met jouw cv en een motivatiebrief in een lekkere schrijfstijl. Nodigen we je uit? Dan volgt een kennismaking met 2 collega’s en wanneer je door bent naar de tweede ronde, vragen we je een schrijfopdracht te maken. Gerockt!? Dan ben je bij-na binnen!