• Expertises
  • Cases
  • About
  • Contact
  • Expertises
  • Cases
  • About
  • Contact
More pages
Studio Goldfizh Digital Change Careers Interim Blogs
Find us at

Tractieweg 41K

3534AP Utrecht

Follow us
Instagram LinkedIn
Skip to content

Let’s team up!

Customer Experience

Tech

Wat verstaan wij onder tech?
Hoe gebruiken we tech? 
Welke tech bouwen wij?

In augmented reality online schoenen passen? Of voice assistants integreren in je servicestrategie? Wij helpen je! Wij bouwen klantbelevingen (customer experiences) met nieuwe tech. Tools om digitaal te innoveren. Dit is een verbetering op je huidige platform of de implementatie van een nieuwe digitale ontwikkeling, zoals: toffe filters vanuit augmented reality, voice en chatbots. Zo blijf je relevant voor je doelgroep met vette digitale concepten. 

onze laatste projecten

Bekijk alle projecten

Goldfizh

3D
AR
TECH

een unieke AR experience voor live event Goldfizh

Hoe gebruiken we tech? 

Uhhh, wij ZIJN tech. Gen Z is praktisch geboren met een iPad in de hand. Deze digital natives van Goldfizh kunnen niet ‘gewoon goed’ overweg met digitale technologieën, zij ontwikkelen het! Fijn! Want we leven in een digitaal tijdperk, waarin het gebruik van digitale technologieën blijft toenemen. 

Welke tech bouwen wij?

Voice

Een voice assistant is een virtuele spraakassistent voor smart speakers of je telefoon. Hierdoor kan je met apparaten praten. Deze technologie werkt op basis van artificial intelligence (AI) en zorgt ervoor dat de software erachter dus zelflerend is. Een voice assistant leert met vallen en opstaan. Hoe langer je hem hebt, hoe slimmer die wordt. Weten hoe laat je pakketje aankomt, een recept laten oplezen of een vlucht boeken? Dit kan gewoonweg door een gesprekje te voeren. Super gebruiksvriendelijk! Ook een voice dialogue ontwikkelen?

Chatbot

Een chatbot neemt het meest repeterende klantcontact uit handen. Vragen als waar zit jullie kantoor, hoe kan ik jullie in het weekend bereiken en hoe kan ik inloggen worden door je chatbot beantwoord. Fijn, want zo houden jouw medewerkers tijd over en kan jij ze juist efficiënter en slimmer inzetten in de totale service strategie.  Zorg dat een chatbot altijd het juiste antwoord paraat heeft en helemaal in jouw tone of voice. Maak het plaatje compleet! Weten hoe je een chatbot inricht?

Augmented reality (AR)

Naast dat AR ook een hoge funfactor kan hebben, kan augmented reality ook perfect worden ingezet voor het verbeteren van je klantbeleving. Zoals de slimme app IKEA Place waarmee je meubels een plekje geeft in je eigen kamer, of wil jij je eigen WIFI-netwerk goed in kaart brengen? Dat kan met AR. Inmiddels is AR meer dan een leuk speeltje. Deze technologische ontwikkeling kan ingezet worden voor verschillende marketingdoeleinden. Ook aan de slag met AR? 

Virtual reality (VR)

Je zet een VR-bril op en je bent in een totaal andere wereld. VR-marketing-campagnes dragen bij aan de beleving van je klant. Bijvoorbeeld Volvo die met VR klanten laat ervaren hoe de auto reageert bij een ongeluk. Hiermee wordt klantbeleving naar een hoger niveau getild. De ontvanger is veel meer betrokken bij jouw campagne dan traditionele media en omdat het zo nieuw en innovatief is wordt de boodschap ook beter onthouden! Wil je ook een VR-campagne?

Nieuwsgierig geworden? Laat een berichtje achter!

    Copywriting
    • SEO
    • Webteksten
    • Tone of voice
    • Nieuwsbrief
    Marketing
    • Campagneplan
    • Data analyse
    • Marketing Automation
    • Advertising
    Customer Experience
    • Kanaalstrategie
    • Tech
    • UX/UI Design
    • Voice Technology
    Design
    • Huisstijl
    • Illustratie
    • Social media content
    • Visual Design
    Video
    • Explainers
    • Interactieve video
    • Animatie/motion
    • Podcast
    Interim

    Tractieweg 41K, 3534 AP Utrecht | privacy statement & algemene voorwaarden

    Tractieweg 41K, 3534 AP Utrecht
    Privacy statement & Algemene voorwaarden