Een goede huisstijl is belangrijk. En wil jij net zo’n knallende huisstijl, zoals Klassewerkplek, Zorgeloos Vastgoed of StudiJob? Wij fixen een styleguide voor je zodat al je uitingen hetzelfde gevoel uitstralen! Ben jij klaar voor ons? Let’s go!
Wat is een huisstijl?
Een huisstijl is de manier waarop je je presenteert naar de buitenwereld. Daarvoor heb je een goed huisstijlhandboek -beter bekend als styleguide- nodig, met daarin: een kleurenpalet, typografie en vormen. Vanuit deze basis ontstaat dan vaak een herkenbaar logo, een fotografiestijl en bepaalde webcomponenten en illustraties in dezelfde stijl.
Deze stijl draait om de identiteit -ook wel brand identity genoemd- van je bedrijf. Het is net alsof je jouw visie en kernwaarden visueel terugziet; oftewel het DNA van jouw bedrijf. Je wilt dat klanten een bepaald gevoel krijgen als ze een uiting van jouw bedrijf zien. En wij realiseren dat graag met jou!
onze laatste projecten
ImpressiveGreenApple
CUSTOMER EXPERIENCE
UX DESIGN
WEBTEKSTEN
De nieuwe digitale klantreis van ImpressiveGreenApple brengt jou naar die nieuwe baan
Waarom investeren in een goede huisstijl?
Een huisstijl zorgt ervoor dat je merk of product altijd herkend wordt. Waar dan ook. Je vindt een brand identity terug in alle uitingen van je bedrijf. Denk maar eens aan visitekaartjes, offertes, facturen en enveloppen. Maar, natuurlijk ook online! We vertalen jouw huisstijl door in mails en nieuwsbrieven, op de website, social media, banners, blogs en infographics.
Een goede brand identity vertaalt dus jouw kernwaarden naar een visuele huisstijl. Dit zorgt voor meer loyaliteit en herkenbaarheid van (potentiële klanten en een soort identiteit waar werknemers zich aan vast kunnen houden).
Huisstijl en kernwaarden, als boter en hagelslag
Een huisstijl is relevant wanneer je vindt dat jouw huidige huisstijl niet meer de kernwaarden van je bedrijf voldoet, of gewoon wanneer je toe bent aan een opfrisser (denk aan digitalisering of groei).
De perfecte huisstijl door #TeamCreatie
Bij Goldfizh zetten we in waar jij je goed bij voelt. We willen iets creëren waar jij helemaal achter staat. Een huisstijl is namelijk de identiteit en het DNA van jouw bedrijf. Daar moeten jij en je werknemers zich dus helemaal in herkennen.
Daarom plannen we altijd een aantal sessies in om ons echt te kunnen verdiepen in de identiteit van jouw bedrijf. We kijken hierbij naar wat voor stijl jij in je hoofd hebt qua video’s, foto’s en eventueel animaties om het helemaal naar je zin te maken. Daarna gaan wij ontwerpen en mag jij constant feedback geven. Net zolang totdat het je bedrijfs-DNA presenteert.
Dus wil jij…
- De mooiste huisstijl die je ooit gehad hebt?
- Een fijne samenwerking?
- Hulp van mensen die er verstand van hebben?
- Echt iets moois neerzetten samen?
Neem dan contact met Ruby!