Imke Hoes
Digital marketing lead

Wij bouwen merken met doelgroep- en datagedreven marketing.

In dit digitale tijdperk móét je merk continu meebewegen met nieuwe manieren om je doelgroep te bereiken. Met online strategieën, automatisering, data-analyses en impactvolle campagnes -van media-inkoop tot content- bouw jij constant aan je merk en online groei.

Automation

SEA

B2B marketing

Marketingstrategie

Loyalty

Data

E-commerce

Campaigning

Employer branding

Marketingstrategie

Campaigning

Automation

B2B marketing

Loyalty

Data

E-commerce

SEA

Campaigning

Marketingstrategie

SEA

Employer branding

B2B marketing

Loyalty

Data

Automation

E-commerce

Campaigning

Marketingstrategie

SEA

B2B marketing

Loyalty

Data

Automation

E-commerce

Automation

E-commerce

B2B marketing

SEA

Loyalty

Data

Marketingstrategie

Campaigning

Employer branding

Automation

E-commerce

B2B marketing

SEA

Loyalty

Data

Marketingstrategie

Campaigning

Digital marketing / Onze aanpak
Kick-off

Kick-off: een digitale nulmeting

We beginnen altijd met een kick-off: een digitale nulmeting. Zo leren we jou én je organisatie kennen. Ga je voor de korte of lange termijn? Met andere woorden: gaan we een digitale campagne opzetten of tekenen we een organische strategie uit? Of doen we een combi? Waar sta je nu, hoe ziet je martech stack eruit? Welke toolings heb je al in huis en onder de knie, welke zijn er nog nodig? In deze fase gaat het niet om toolings aanschaffen - we kijken vooral naar hoe je je huidige martech stack optimaal kan inzetten.

Strategie

Marketing met de doelgroep centraal.

In deze fase gaat het om research en strategie: we brengen doelen duidelijk in kaart en doen onderzoek naar jouw doelgroep. We werken de customer journey uit om inzicht te krijgen in de klantbeleving, verbeterpunten en touchpoints. Op basis hiervan maken we strategische, datagedreven keuzes waarbij de doelgroep voorop staat.

Inkoop

Ready, set, live: van inkoop tot automation flows.

Klaar voor livegang? In deze fase houden we ons bezig met de executie: campaigning, inkoop, we regelen marketing automation flows in en als het nodig is verzorgen we ook de content. Kortom: wij zorgen ervoor dat alles is geregeld voor jouw marketingcampagne.

Optimalisatie

Datagedreven keuzes om continu te optimaliseren.

Na livegang blijven we betrokken: dit is hét moment om te optimaliseren. Data is hierbij leidend: we meten en analyseren performances, zodat we continu blijven optimaliseren. Hierdoor krijg jij steeds meer inzicht in klantgedrag én wordt je marketing almaar beter - en dus effectiever.

Kick-off

Kick-off: een digitale nulmeting

We beginnen altijd met een kick-off: een digitale nulmeting. Zo leren we jou én je organisatie kennen. Ga je voor de korte of lange termijn? Met andere woorden: gaan we een digitale campagne opzetten of tekenen we een organische strategie uit? Of doen we een combi? Waar sta je nu, hoe ziet je martech stack eruit? Welke toolings heb je al in huis en onder de knie, welke zijn er nog nodig? In deze fase gaat het niet om toolings aanschaffen - we kijken vooral naar hoe je je huidige martech stack optimaal kan inzetten.

Strategie

Marketing met de doelgroep centraal.

In deze fase gaat het om research en strategie: we brengen doelen duidelijk in kaart en doen onderzoek naar jouw doelgroep. We werken de customer journey uit om inzicht te krijgen in de klantbeleving, verbeterpunten en touchpoints. Op basis hiervan maken we strategische, datagedreven keuzes waarbij de doelgroep voorop staat.

Inkoop

Ready, set, live: van inkoop tot automation flows.

Klaar voor livegang? In deze fase houden we ons bezig met de executie: campaigning, inkoop, we regelen marketing automation flows in en als het nodig is verzorgen we ook de content. Kortom: wij zorgen ervoor dat alles is geregeld voor jouw marketingcampagne.

Optimalisatie

Datagedreven keuzes om continu te optimaliseren.

Na livegang blijven we betrokken: dit is hét moment om te optimaliseren. Data is hierbij leidend: we meten en analyseren performances, zodat we continu blijven optimaliseren. Hierdoor krijg jij steeds meer inzicht in klantgedrag én wordt je marketing almaar beter - en dus effectiever.

Heading

Heading 2

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Antwoord op jouw vragen over digital marketing.