In dit digitale tijdperk móét je merk continu meebewegen met nieuwe manieren om je doelgroep te bereiken. Met online strategieën, automatisering, data-analyses en impactvolle campagnes -van media-inkoop tot content- bouw jij constant aan je merk en online groei.
We beginnen altijd met een kick-off: een digitale nulmeting. Zo leren we jou én je organisatie kennen. Ga je voor de korte of lange termijn? Met andere woorden: gaan we een digitale campagne opzetten of tekenen we een organische strategie uit? Of doen we een combi? Waar sta je nu, hoe ziet je martech stack eruit? Welke toolings heb je al in huis en onder de knie, welke zijn er nog nodig? In deze fase gaat het niet om toolings aanschaffen - we kijken vooral naar hoe je je huidige martech stack optimaal kan inzetten.
In deze fase gaat het om research en strategie: we brengen doelen duidelijk in kaart en doen onderzoek naar jouw doelgroep. We werken de customer journey uit om inzicht te krijgen in de klantbeleving, verbeterpunten en touchpoints. Op basis hiervan maken we strategische, datagedreven keuzes waarbij de doelgroep voorop staat.
Klaar voor livegang? In deze fase houden we ons bezig met de executie: campaigning, inkoop, we regelen marketing automation flows in en als het nodig is verzorgen we ook de content. Kortom: wij zorgen ervoor dat alles is geregeld voor jouw marketingcampagne.
Na livegang blijven we betrokken: dit is hét moment om te optimaliseren. Data is hierbij leidend: we meten en analyseren performances, zodat we continu blijven optimaliseren. Hierdoor krijg jij steeds meer inzicht in klantgedrag én wordt je marketing almaar beter - en dus effectiever.
We beginnen altijd met een kick-off: een digitale nulmeting. Zo leren we jou én je organisatie kennen. Ga je voor de korte of lange termijn? Met andere woorden: gaan we een digitale campagne opzetten of tekenen we een organische strategie uit? Of doen we een combi? Waar sta je nu, hoe ziet je martech stack eruit? Welke toolings heb je al in huis en onder de knie, welke zijn er nog nodig? In deze fase gaat het niet om toolings aanschaffen - we kijken vooral naar hoe je je huidige martech stack optimaal kan inzetten.
In deze fase gaat het om research en strategie: we brengen doelen duidelijk in kaart en doen onderzoek naar jouw doelgroep. We werken de customer journey uit om inzicht te krijgen in de klantbeleving, verbeterpunten en touchpoints. Op basis hiervan maken we strategische, datagedreven keuzes waarbij de doelgroep voorop staat.
Klaar voor livegang? In deze fase houden we ons bezig met de executie: campaigning, inkoop, we regelen marketing automation flows in en als het nodig is verzorgen we ook de content. Kortom: wij zorgen ervoor dat alles is geregeld voor jouw marketingcampagne.
Na livegang blijven we betrokken: dit is hét moment om te optimaliseren. Data is hierbij leidend: we meten en analyseren performances, zodat we continu blijven optimaliseren. Hierdoor krijg jij steeds meer inzicht in klantgedrag én wordt je marketing almaar beter - en dus effectiever.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
Digital marketing is in de basis het in de spotlight zetten van jouw bedrijf, dienst of product. Met de online en digitale kanalen als uitgangspunt. Elk merk heeft een verhaal nodig om onderscheidend te zijn, en met een goede digitale marketingstrategie val je op! De juiste boodschap en dienstverlening op het juiste moment bij je doelgroep brengen, bijvoorbeeld via social media, e-mails of zoekmachines. Met steengoede campagnes blijf je voorop in het digitale tijdperk en creëer je de beste klantervaring. Bovendien zorg je voor een duidelijke positionering, precieze doelgroepen om te targeten, meetbare resultaten en een aantrekkelijke return on investment (ROI).
We beginnen elke samenwerking met een kick-off waarin we bespreken wat jouw behoeften zijn. Op basis daarvan kijken we wat een passende marketingstrategie is: van B2B-marketing, tot e-commerce, employer branding of klantenbinding: wij hebben ruim 15 marketing experts in huis! Alle marketingdiensten checken? Neem hier een kijkje!
Zeker! Sterker nog: marketing is dé manier om je merk te onderscheiden. Of je nu een product of dienst aanbiedt: met digitale marketing maak je van je klanten fans. Marketing draait om zó meer dan sales. Het gaat om duidelijk maken aan je doelgroep wie jij bent als merk, hoe jouw product of dienst hun leven beter maakt. Marketing creëert een merk waarmee je geassocieerd wilt worden. Wil je meer awareness, conversie of leads? Wij ontwikkelen voor elk vraagstuk een maatwerk marketingstrategie.
Een martech stack, (marketing technology stack), is een combinatie van technologieën, software en tools die een bedrijf gebruikt voor het ondersteunen, automatiseren en verbeteren van de marketingprocessen. Denk bijvoorbeeld aan een CRM-systeem (Customer Relationship Management), e-mailmarketing, sociale media management, webanalyse, contentmanagement en advertentiebeheer. Een goed samengestelde martech stack helpt bedrijven om efficiënter te werken, gerichte marketingcampagnes te voeren, en waardevolle inzichten te verkrijgen om de marketingstrategie continu te optimaliseren.
Het meten en analyseren van de resultaten van je campagnes is essentieel om te blijven verbeteren. Er zijn verschillende meetinstrumenten en -methoden, een bekende is Google Analytics. Hiermee volg en analyseer je het verkeer naar je website. Zo zie je bijvoorbeeld het aantal bezoekers, hoe lang ze op je site blijven en welke pagina’s ze bezoeken. Daarnaast is het belangrijk om te kijken naar conversies, zoals hoeveel bezoekers een aankoop doen of een formulier invullen. Andere belangrijke metrics zijn de click-through rate (CTR), die aangeeft hoe vaak op een advertentie wordt geklikt, en de return on investment (ROI), die laat zien hoeveel winst je maakt ten opzichte van je uitgaven. Door deze data te analyseren, kun je je campagnes verbeteren en beter inspelen op de behoeften van je doelgroep.