Whitepapers

AI: maak je organisatie next-gen

Je kunt er niet meer omheen: AI is overal. Van gepersonaliseerde reclames tot AI-kunst en van automatische data-analyses tot computergestuurde klantenservices. De vraag is nu: a) wat dat voor contentmarketing te betekenen heeft, en b) wat het voor je organisatie als geheel te betekenen heeft. Want dát er veel gaat veranderen is zeker. Hoe? Dat zochten wij allemaal voor je uit in onze whitepaper over AI. Een must-read voor next-gen professionals!

Alles over iGen: de digitale generatie

Gen Z en Gen Alpha, kortweg iGen: het grootste gedeelte van deze generatie zit nog in de schoolbanken, maar toch drukt ze al een groot stempel op de wereld. Hun verwachtingen en bewegingen zijn de nieuwe norm. Wil je relevant blijven als merk? Pas je dan maar snel aan aan de behoeften van deze generatie. Bij Goldfizh werken we veel samen met iGen. Nee, we zijn iGen! Hier vertellen we je wat iGen is, hoe iGen denkt en hoe je met iGen werkt. We are iGen, let us introduce ourselves!

Employer branding in een krappe arbeidsmarkt

Wist je dat 75% van de werkzoekenden sneller solliciteert bij een bedrijf dat actief bezig is met een sterk employer brand neerzetten? Employer branding is belangrijker dan ooit door de krappe arbeidsmarkt en talloze concurrenten. Maar, waar ligt de focus op? Hoe speelt jouw bedrijf in op de behoeften van de nieuwe generatie? En hoe ben je als werkgever consistent aanwezig in de employee journey? Op deze vragen én meer geven we antwoord in de whitepaper over employer branding.

Google Analytics 4: wat verandert er voor jou?

Jaa, het is tijd voor Google Analytics Universal (UA) om plaats te maken voor the new kid on the block: Google Analytics 4 (GA4). Maar hoe werkt deze tool? Hoe stap je over? En wat zijn de precieze verschillen?

Juist: vragen waar je antwoord op wilt! En laten dat nou precies de onderwerpen zijn die we uitgebreid toelichten in onze (gratis!) Google Analytics 4 guide.

Nieuwsgierig geworden? Laat een berichtje achter!