Elke maand tienduizenden mensen uit de juiste doelgroep naar je website trekken. Hoe je dat doet? Met een uitgebreide SEO- en contentstrategie. #TeamCopy in samenwerking met Randstad. Of je nu op zoek bent naar een baan, of naar die éne nieuwe medewerker. Bij Randstad willen we weten wie je bent en wat je drijfveren zijn. Dit internationale uitzendbureau is de expert op het gebied van werving en selectie.
De corebusiness van Nederlands grootste uitzendbureau is het matchen van de juiste mensen aan de juiste vacatures. Maar Randstad doet zoveel meer! Randstad staat je bij met opleidingen, trainingen, testen en begeleiding om het beste uit jezelf te halen. Hoe brengen we dat met een organische strategie onder de aandacht bij werkend Nederland? Met een uitgebreid SEO-plan en strakke webteksten natuurlijk!
Daarom hebben we aan de hand van een heel uitgebreid zoekwoordenonderzoek en concurrentieanalyse een slimme webstructuur opgezet rondom loopbaanontwikkeling. Dit resulteerde in een hoop organische content die zoekers verder helpt met tips, oefeningen, stappenplannen en checklists. Van het opstellen van een persoonlijk ontwikkelingsplan tot het inrichten van een thuiswerkplek.
In een later stadium hebben onze videoproducers daar ook de YouTube-serie ‘Sterk in je Werk’ aan gekoppeld. ‘Sterk in je werk’ is een 8-delige explainer-serie waarin we tips geven om jezelf te ontwikkelen op werk.