Tempo-Team
Scroll down to read more
SEO-strategie die andere werkgevers effectief helpt recruiten
Klant
Tempo-Team
Products
seo,
webteksten
Elke maand duizenden bezoekers uit je doelgroep naar je website trekken? Met een goed uitgedachte SEO-strategie, gericht op B2B, is dit binnen 3 maanden werkelijkheid. Samen met Tempo-Team hebben we een uitgebreide set pagina’s online gezet waarop ze hun expertise delen met andere organisaties rondom recruitment. Zo helpen we alle bedrijven in hun zoektocht naar nieuw personeel!

Wat was de challenge?
Tempo-Team is als uitzendbureau natuurlijk dé recruitmentspecialist. De uitdaging was vooral: laten we die kennis niet voor onszelf houden, maar delen met de buitenwereld via een SEO-contentdomein. Zodat we met onze expertise bedrijven helpen die het ‘zelf willen doen’, maar we ze wél ze op elk punt vooruit helpen als ze online zoeken naar onderdelen binnen recruitment. En dat natuurlijk met een logische koppeling naar de dienstverlening van Tempo-Team.


Onze oplossing en werkwijze
Na een uitgebreid zoekwoordenonderzoek, gesprekken met Tempo-Team’ers ‘uit de business’ en een uitstekende samenwerking met de contentmarketeers van Tempo-Team stelden we de ‘big five’ van recruitment samen. Lekker praktisch, zodat je écht zelf aan de slag kan met zaken als functieprofielen, vacatures maken en onboarding.

Het resultaat
- 19 SEO-geoptimaliseerde pagina’s
- 5.000+ bezoekers per maand
- Autoriteit en zichtbaarheid in Google rondom recruiten
Samen met Tempo-Team maakt Goldfizh (SEO-) webteksten, nieuwsbrieven, campagnes en Pinterest-strategieën. En #TeamVideo maakt toffe explainers voor YouTube met de beste sollicitatietips, zoals deze:
Meer weten over deze case? Mail Hidde gewoon even!