13

oktober

Goldfizh Live: i-gen & the future of marketing, UX vs marketing and much more!

16:00 - 17:00

Gemist?

4 veranderingen in de digitale wereld met impact op jouw organisatie!

Datum

13-10-2022

Tijd

16:00 - 17:00

Waar

YouTube

Never a dull moment in marketingland. Hoog tijd voor een nieuwe Goldfizh Live! In deze editie vertellen we je waarom de verwachtingen van de jongste generatie de nieuwe norm zijn, bespreken we de rol van TikTok als het nieuwe Google en behandelen we nog veel meer interessante ontwikkelingen in de wondere wereld van de digitale marketing.

Binnen een uur ben jij weer helemaal ready for the future. Onze vier experts praten je bij over de hotste topics binnen ons vakgebied. En je hoeft er niet eens je deur voor uit, want het gebeurt weer allemaal via een YouTube-stream vanuit de spiksplinternieuwe Studio van Goldfizh! Sounds good? Meld je dan aan en shotgun die digitale front row seat!

Dit zijn de hot topics van 2022

CHIEF FIZH

Heidy Aartman

i-gen and the future of marketing

Wil je als merk en bedrijf relevant blijven? Dan is het cruciaal development start bij de inzichten en behoeften van de jongste generaties: Gen Z en gen Alpha. De behoeften van deze generaties hebben impact op wat er van organisaties gevraagd wordt. Ze zijn aanjagers van de transitie, hun verwachtingen en bewegingen zijn de nieuwe norm! En wat blijkt, oudere generaties nemen dit in no time over. Chief Fizh Heidy neemt je mee in de laatste ontwikkelingen.

DIGITAL COPYWRITER

Rob van de Wetering

Everything social: over social als zoekmachine & klantenservice!

Social media: het is allang niet meer alleen de plek waar je je vakantiefoto’s dumpt of schattige kattenfilmpjes bingewatcht. Tegenwoordig dienen de socials als digitaal winkelcentrum, klantenservice, nieuwsbron, marketingplatform en zoekmachine. Dit is dus hét belangrijkste speelveld van een marketeer. Wil je meetellen als merk? Dan móet je hier je weg weten. Welke rol vervult social in jouw journey? Rob - Goldfizh’s eigen mr. social - vertelt je hier over!

CREATIVE LEAD

Martijn Hendriks

Mind the gap: UX vs. marketing

User experience. Het is vaak een ondergeschoven kindje in de marketingwereld. En dat terwijl het tegenwoordig juist een heel belangrijk onderdeel van marketing is! Met je campagne bereik je je doelgroep, maar met UX zorg je dat ze blijven. Toch krijgen maar weinig merken het voor elkaar om een goede campagne op te zetten en tegelijkertijd te voldoen aan de behoeften van de klant. Hoe creëer je een sterke marketingcampagne, en hark je tegelijkertijd die 5-sterrenreviews binnen? Creative Lead Martijn laat het je zien.

DIGITAL MARKETEER

Juul Claessen

Doelgroep first: creating ambassadors!

Nu de cookies verdwijnen is het belangrijker dan ooit dat je je doelgroep écht kent. En weet aan welke content je doelgroep behoefte heeft. Dynamische en gepersonaliseerde content is key. Content die je doelgroep tot de laatste stap in de journey brengt. Maar hoe creëer je die ambassadeurs? Organisch of paid? Via Tiktok of via Google? Ieder kanaal heeft zijn eigen taal en spelregels. Marketeer Juul vertelt je alle ins en outs. So be there!

Dit zijn je hosts

Deze collega's werkten mee op dit project

Juul

Digital Marketeer

Rob

Digital copywriter

Martijn

Creative Lead

Heidy

Head fizh

Juul Claessen

Digital Marketeer

Rob van de Wetering

Digital copywriter

Martijn Hendriks

Creative Lead

Heidy Aartman

Head fizh

Join us!

Wil jij voorop lopen in de digitale wereld? Dan mag je dit event niet missen. Schrijf je in, dan zien we je daar!