Customer Experience
Customer experience (CX) draait om digitale klantbeleving: van klant worden tot het behouden van bestaande klanten. Hoe ervaart jouw (potentiële) klant je product of merk, wat zijn de behoeften van je doelgroep, en hoe breng je op het juiste moment de juiste boodschap?
Met het bouwen aan customer experience zetten we jouw klant in alle touchpoints centraal, waarbij de klant steeds op een intuïtieve manier krijgt waar ‘ie behoefte aan heeft! Sterk UX design, digitale innovaties en geautomatiseerde touchpoints staan hierbij centraal. Hoe we dat doen? #TeamCX legt je er hieronder alles over uit!
looking for?
Voice technology
Geef je merk een geluid met voice technology en ga aan de slag met smart speakers, voice search en conversational copy. Maak je merkverhaal sprekend.
UX design
Een optimale beleving creëren voor jouw gebruikers? De UX designers bij Goldfizh helpen jou bij die steengoede user experience!
Conceptdesign
Geef je marketingstrategie vorm, inhoud en uitingen. Wij helpen je merk haar waarde, visie en missie te uiten.
Tech
Blijf relevant en up-to-date met technologische ontwikkelingen zoals voice assistant, chatbots en AR.
Kanaalstrategie
Welke klanten ga je op welk online kanaal welke informatie geven? Kanaalstrategie draait om het geven van de juiste inhoud op de juiste plek.
Augmented reality (AR)
Met filters is er van alles mogelijk in de wereld van augmented reality (AR). Zo is jouw merk de concurrentie altijd een stapje voor.
Virtual reality (VR)
Stap in een hele nieuwe virtuele wereld met virtual reality (VR)! Met deze technologie breng jij je bedrijf naar 'the next level'.
Creëer de ideale klantervaring
Customer experience (CX) draait om digitale klantbeleving: van klant worden tot het behouden van bestaande klanten. Hoe ervaart jouw (potentiële) klant je product of merk, wat zijn de behoeften van je doelgroep, en hoe breng je op het juiste moment de juiste boodschap? Met CX zorg je voor tevreden klanten en krijg je inzicht in de totale journey! Het is een continu proces van inzicht en verbetering.
Zet in op CX! Waarom?
Met customer experience creëer je waarde voor je klant. Dat betekent: met elke verbetering maak je de wereld van jouw doelgroep een beetje leuker, makkelijker of sneller. Dan zijn wij ook geslaagd! Met customer experience zorg je voor:
- De beste klantervaring;
- Tevreden klanten;
- Complete customer journeys;
- Digitalisering van processen en touchpoints;
- Efficiënte kanaalsturing;
- Innovatie op gebieden als AR, Voice en Webdesign.
Zo zet Team CX jouw klant centraal
Bij het bouwen aan customer experience halen we continu nieuwe klantinzichten op. We voeren gesprekken met klanten en analyseren beschikbare data. Met deze info maken we een analyse van de huidige customer journey. Dit brengt de klantreis overzichtelijk in beeld en toont gelijk kansen voor optimalisatie. Op basis daarvan gaan we verder aan de slag met het optimaliseren van bijvoorbeeld content, kanalen of processen. Benieuwd naar customer experience? Ruby vertelt je er meer over! Stuur haar een mailtje op ruby@goldfizh.nl.